30.05.2011

Problemer med å legge igjen kommentar?


Jeg har hatt problemer med å legge igjen kommentarer i det siste. Det kommer opp melding om valg av konto, jeg logger inn, men ender opp med å gjøre det hele om igjen. Kommer ikke videre. Jeg har skjønt at flere har samme problemet, og vil derfor dele et tips jeg kom over:

Fjern huken om å forbli pålogget!


Dette løste faktisk problemet! Håper det varer.

Her øser regnet ned og det er en god grunn til å holde seg under pleddet med min lille Bailey og en god bok! : ) På onsdag kommer sommeren her i sør- HURRA!



Kos dere! : )

Klem Hilde

2 kommentarer:

  1. aha smart.:-) jeg har ikke hatt problemer nå, men tidligere.:-) takk for tips..skal tipse videre jeg, flere som har spurt om jeg har hatt problemer, da linker jeg til deg..))

    nydelig bilde.:-) ja klar for sommer på onsdag jeg nå.:-)) kos deg..)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.Jeg å hadde problemer med å legge inn kommentarer men så var det en annen blogger som sa at jeg skulle prøve å bruke Firefox å da fikk jeg det til.Ikke kjekt å ikke få det til.Nydelige bilde av vovve igjen.Kos deg masse med den å ha en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥