08.07.2012

Fargerikt og mykt elghode+ sommerkake og en skrue løs!


Det lille mini- prosjektet jeg begynte på, i mangel på motivasjon for å feste tråder på mitt svære teppe- prosjekt, resulterte i et svært elghode i ALLE mulige farger! ; ) Nevøen min valgte fargene selv, og jeg plukket fra restlageret.


 



Oppskriften er egenkomponert. Jeg har brukt ullgarn og heklenål nr. 5. Jeg har heklet med halvstaver på hele hodet. På tungen, nesehull, øyne, ører og gevir, har jeg heklet med fastmasker.



 


Det var moro med et prosjekt litt utenom det vanlige, men om det blir flere elghoder er jeg litt usikker på. ; ) Nevøen min ble iallefall fornøyd, og stanget både to- og firbente. ; )

 
Nylig var jeg på en nydelig laksemiddag. DET er sommer det! Og da passet det fint å lage en sommerkake til dessert. Denne gangen ble det ostekake med jordbærgele og norske jordbær. Nam nam! Da får man sommerfølelsen, selv med regn og hutre- temperaturer. ; )





Det ble en deilig sommermiddag! : )

 
" En skrue løs"... Det ble litt feil uttrykk. En skrue mindre er mer treffende. ; )



 

Det er gått 3 måneder siden benbruddet, og denne monster- skruen kunne endelig skrus ut. Ingen behagelig opplevelse, men godt å få overstått. Sykehus gjør meg rett og slett uvel. ; ) Nå er beinet endelig litt mer bevegelig, herlig! : )

Ønsker alle ei finfin sommerhelg med møe sol!!! : )

Avslutter med dikt om UTEDO! ; )


Søt "plakat" jeg fant hos Min stil. : )

Klem Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥