17.10.2011

Take what you need


 


Tenk så kjekt om det hadde vært så enkelt. Trekk en lapp av det du måtte ønske akkurat når du trenger det. ; ) Kunne gjerne hatt litt ekstra av både patience og beauty idag kjenner jeg. Hvilke lapper hadde du valgt idag?

Ny uke, og jeg skal fortsette med mitt nyeste prosjekt: ÅRETS JULEGAVER!

Skal man gi bort noen hjemmelagede julegaver, gjelder det å være ute i god tid. ( Snakker av erfaring ; ))



Ha en kreativ og skapende høstuke, og takk for besøket! : )

Klem Hilde


2 kommentarer:

  1. Hei Hilde!

    Blir så glad når jeg titter innom bloggen din! Setter stor pris på tingene du deler, og synes også du er flink til å hekle!! Du er verdifull.

    SvarSlett
  2. En sånn lapp skulle man hatt av og til, ja. Selv om akkurat i kveld så har jeg det fint helt uten også. Nå skal jeg sette meg med lydbok og julegavestrikking, det er kos det :D

    Og lykke til i den nye jobben. Det blir nok både spennende og utfordrende :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥