01.06.2010

Englemaskesjal, pulsvarmere, bilder, gave og årets første BAD! : )


Et innlegg om litt ymse, sånn blir det når det hoper seg litt opp! ; )

Jeg er blitt ferdig med give- away- gaver, som nå kan sendes avsted til vinnerne:





Vinnerne har ønsket seg produkt og farge selv, så nå håper jeg de blir fornøyde. : )

Et englemaskesjal til meg selv ble det også:




I postkassa fant jeg et hav av bilder idag! : ) Lenge siden sist jeg fremkalte, derfor ble det mange på en gang. Jeg fremkaller hos Fotoknudsen. De er rimelige og leverer raskt, og jeg blir alltid fornøyd : )

 
 
Nå er det bare å finne frem album! : )


Se på denne nydelige gaven! : )


Jeg har vært kontaktlærer for samme klassen i 3 år, og skal nå bytte. Denne gaven fikk jeg fra små og store i avskjedsgave. Så fiiin! Lilla skåler i ulike størrelser- perfekt til sommerbordet! : )


I dag har vi hatt nydelig sommervær, og årets første bad ble gjennomført! Jeg var uti flere ganger, og det var faktisk ikke så kaldt! Deilig å kjenne at sommeren er skikkelig i gang! : ))



Nyt solskinnsdager og ha ei fin uke! : )

Klem HildeP.


5 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget. Heldige vinnere!!
    Disse englemaskene har jeg hørt mye snakk om, men jeg har ikke rukket å prøve selv. Hmmm, Det må i "dette skal jeg gjøre bare jeg får tid bunken" Vanskelig eller?
    Bading???
    Her i trøndelag har ikke vi ikke akkurat vært bortskjemt med god vær i år så det får nok vente en god stund ennå.
    Ønsker deg en super dag.
    Klem fra Tone.
    ps Har faktisk sol i dag og i går også.

    SvarSlett
  2. Heldige vinnere hos deg!

    Her skinner sola enda, men det skal ikke vare hele dagen.
    Nå skal jeg på streikemøte, så får vi se hva det blir til....klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Her var det masse fint på ein gang!! Så sprek og tøff du er som har bada allerede!!

    SvarSlett
  4. Badet alerede, hørtes kaldt ut.brrrrrrrrr =)
    ligger en premie å venter på deg hos meg,send meg adressen din på mail så kommer den fort i åposten. =) gratulerer. =9

    SvarSlett
  5. Så flink du er!:)
    Veldig gøy at du vil være med i min giveaway!
    Håper du får en fin fredag!

    -June

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥