08.08.2010

Englemasker+ Perler= Bryllupssjal


Jeg har fått bestilling fra en kommende brud på et englemaskesjal med perler

Englemaskesjal har det blitt endel av tidligere, men å bruke perler var nytt for meg.

Nå håper jeg bruden blir fornøyd med resultatet:



Jeg har brukt Vivaldi- garn, som passer perfekt til englemasker, så lenge man ikke trenger å rekke opp iallefall...) ; )


Jeg har brukt heklenål nr.3, og garnet er offwhite.



Oppskriftkanten fant jeg hos Drops.

Jeg valgte å feste perler i hvert andre hull, slik at det ikke blir for mye.

Nå må jeg handle perler i flere farger. Dette ga mersmak. Perlene pynter opp litt ekstra! : )


Til slutt et bilde av min skjønne engel:


Synes den er så fiiiin! Kjøpt på Annas Rom.

Butikken ligger på Langenes i Søgne. Tror ikke de har nettbutikk, men de har så masse flott, at butikken er vel verdt et besøk! : )))

I dag har det vært en etterlengtet sommerdag! Den har blitt brukt på stranda, og ble avsluttet med krabber.  

Nydelig! : D

Ha ei flott uke alle som svinger innom! Jeg har 3 små feriedager igjen, og krysser fingrene for mere soool


Klem HildeP.


5 kommentarer:

  1. Ja, dette var lekkert, og vil passe ypperlig på en brud.....også;) Det ble noe ekstra dekorativt med perlene!
    Nyt siste rest av ferien og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Engelen er nydelig. Veldig koselig å pynte med engler. Sjalet var kjempefint. Flott med noe glam heklet inn i det.
    Klem

    SvarSlett
  3. Det sjalet ble virkelig flott.
    Kos deg med de siste ferie dagene.
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Lillesøs!09 august, 2010

    Så fint det ble!!! Helt nydelig!♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  5. Sjalet ble jo helt nydelig! De perlene satte virkelig prikken over i-en! Flink jente du er! Er sikker på at bruden blir fornøyd-
    klem fra Sissel

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥