22.08.2010

Se min kjole! : )


Se mine kjoler er kanskje en mer passende overskrift!


Dette er en av mine favorittkjoler! Jeg har flere av dem, og bra er det, for de blir mye brukt! : )




Noen har jeg kjøpt i butikk, og enkelte har jeg bestilt på nett.




floyd.no hadde de nettopp disse kjolene på salg. Da var det bare å kaste seg rundt og bestille!


Kjolen finnes også i svart, gul og korall, og sikkert enda flere farger.




Kjolen rekker til knærne, og stroppene kan strammes.






Øverst på ryggen er det "strikk".




Kjolene er flotte med et sjal til. Man kan også bruke tights eller bukse under.




Disse 3 kjolene ble bursdag- gave til meg selv i år! I dag blir jeg nemlig hele 32 år! :O))


Ha en flott uke alle sammen! 


Klem fra gamla!


11 kommentarer:

  1. hipp hipp hurra. Gratulerer med dagen.
    Skjønner godt at de kjolene er favoritter. Kjempe fine.
    Fortsatt fin dag.
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  2. Kjempefine kjolar!! Eg kjenner igjen det med å kjøpe fleire i ulike fargar,når dei passar perfekt!! Og gratulere med dei 32. Ikkje noko å ver eflau over å vere 78 modell (er det eg og!) Klem frå Solveig

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!! Så artig å kunne kjøpe bursdagsgave til seg selv som en VET vil falle i smak- og attpåtil på salg!
    Kjempefine kjoler!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  4. Hei.GRATULERER så mye med dagen.32 år er ikke noe alder.Værre med dem på over 50.Kjempe fine kjoler.Kjempe søte.Håper du koser deg på dagen din å ha en riktig fin Søndagskveld.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen!32år...jøje meg, bare vent til du fyller 50 som Bodil sier, men ikke så verst det heller:D
    Flotte kjoler!!! Må inn å se jeg også.
    Ha ei flott uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. gratulerer såååå mye med dagen =)
    De kjolene er også mine favoritter,har de i mange farger, deilige å bruke og passer til de fleste anledninger.Kos deg på dagen din =)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen!! Kjolene er kjempefine :-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye med dagen din i går. Nydelige kjoler foresten, ser skikkelig deilige ut....

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med dagen!

    Å titulere deg med GAMLA er vel litt drøyt?
    Jeg er MYE eldre, og er IKKE gammel altså ;-)

    Stor klem fra Lykkeliten

    SvarSlett
  10. så mange fine kjoler gamla.:-)

    Gratulerer så mye med dagen på etterskudd....

    Klem fra gamla gamla.:-))

    SvarSlett
  11. Hei:D

    Så nydelige kjoler:D Du har en flott blogg og så utrolig masse fint du har heklet!!

    Ha ei flott uke!

    Silje

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥