12.08.2010

Heklet, luftig og lett skjerf og skalldyrfestival!


TUSEN TAKK for gratulasjonene på forrige innlegg- koselig! : D


Jeg har heklet mange sjal etter hvert, men sjeldent skjerf! Fant ikke så mange oppskrifter jeg likte, så jeg diktet opp min egen.


Jeg har heklet i Drops Kid- Silk- garn, og med heklenål nr. 3.

 

 Nydelig garn å hekle i!





I hver ende har jeg heklet rader med staver, dobbeltstaver og "v- er". Resten av skjerfet består av luftmaskebuer. Enkelt og greit! : )





Denne helga er det skalldyrfestival i Mandal, hvor jeg bor. Det myldrer av liv i byen!


Her er et knippe bilder fra tidligere år ( skalldyrfestivalen har vært arrangert i maaaaaange år her).












Anbefaler et besøk her! : D


God helg, folkens! : D

Klem HildeP.

8 kommentarer:

  1. Skjerfet var nydelig. Digger fargen!

    klemmer fra Lena

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert skjerf.ser så mykt og deilig ut. Skal si at du er flink.
    Klem

    SvarSlett
  3. Skjerfet så aldeles skjønt ut!!

    Ha ei koselig helg; jeg forlot solfylte trøndelag til fordel for regnfylte østland igår, men satser på at regnet avtar:D
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Det så deilig og luftig ut. Kjempefint.

    SvarSlett
  5. Hei.Nydelig skjerf.Så deilig ut.Nydelig farge.Høres koselig ut med Skalldyrsfestival.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  6. Det var et nydelig skjerf.
    Så flink du er.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Du er så dyktig og produktiv.:-)Herlige Mandal.:-) du har en smak av skjærgårdsliv hele året du.:-) snart tilbake til by'n for meg.:-) Ha en fin uke.:-)

    SvarSlett
  8. Jeg hadde heller ikke smakt rød pesto..men de var utsolgt for den grønne en gang gubben var i butikken så han kjøpte rød:-) og den var god.:-))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥