11.09.2011

Ms. Langbent nr. 2


Nok en kanin har sett dagens lys. Denne har samme farger som den forrige, men mangler stripene.


Oppskriften er egenkomponert. Denne gangen ble det hvite knapper som øyne. synes de ble litt tomme, så det er mulig det blir en liten sort prikk i hver av dem.


Jeg har brukt Tuva bomullsgarn, og heklenål nr. 3, 5.



Haletipp : )



Ms. Langbent 2 har inntatt søndagsstilen. ; )



Ms. Langbent 1 og 2 drar snart østover til eierne sine, nemlig mine nieser. : )



Jeg fortalte broren min at jeg hadde skaffet kaniner til døtrene hans. Jeg fikk beskjed om at det var helt uaktuelt! De ville faktisk havne i stekepanna! ; ) Det ble bedre mottatt da jeg forklarte at det dreide seg om kaniner i bomull... ; )



Kule kaniner spør du meg! ; )




God uke alle sammen!

HUSK!

4 dager igjen av min FEIRING/ GIVE AWAY! Har du ikke meldt deg på? HER kan du hive deg med! : D

( Frist: 15. sept.)


Klem Hilde

2 kommentarer:

  1. Så heldige dine nieser er. Disse er jo både søte og koselige.
    God mandag
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Disse kaninene dine er bare helt hærlige! Ser ut som de koser seg veldig i lag. Frister å prøve å hekle en jeg og.... Garn har jeg iallefall nok av :)
    klem fra Sissel

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥