18.09.2011

Vinnerne er trukket!


TAKK til alle som deltok i min 2- årsfeiring av bloggen! : ))



Vinnerne er nå trukket, ved hjelp av Random Numbers.

Hovedpremien, en heklet kjole, går til:

Sylvia med den flotte og sjarmerende bloggen HJEMMEBEST. Gratulerer så mye!



Jeg har trukket 2 trøstepremier, og disse går til:

Tonje med den fine bloggen TONJES HVERDAGSGLIMT. Gratulerer!

og

Elin med den kreative bloggen ELINS STRIKKERI. Gratulerer!

Trøstepremiene er en overraskelse, og kommer snart i posten! : )


Hovedpremien:

Jeg trenger å vite følgende:

 ull/ bomull
fargeønske
str. og gjerne ca. ønsket lengde

Jeg trenger også adressen til vinnerne! Flott om dere legger igjen info her, eller til p_hilde@hotmail.com.


GRATULERER igjen, og tusen takk for deltakelsen til alle som var med! : ))



Ha ei STRÅLENDE uke! : D

Klem Hilde

2 kommentarer:

  1. hei,
    ååå så heldig jeg var nå, tenker Stina som jeg er mommo til blir glad nå,
    hun er 4 og et halvt år,
    tusen tusen takk Hilde,
    nydelig gave du gir bort,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne.
    Klem Tone

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥