29.10.2012

I love your blog!


Jeg har mottatt en veldig hyggelig utmerkelse fra Britts Blogg.
 
Tusen takk! Jeg anbefaler dere et besøk hos denne kreative og spreke damen. Hun har en allsidig blogg, med mye inspirasjon og flotte bilder. : )
 
Utmerkelsen skal videresendes, og reglene er som følger:
 
1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.


2.Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.

3.Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.


Jeg har plukket ut fem flotte blogger som jeg besøker jevnlig. Her finner jeg kreative tips, ideer og inspirasjon, spesielt innen håndarbeid.
 
 
 
 
 
 
Håper dere blir med på leken, så vi kan oppdage noen nye blogger her i blogglandia!
 
Ha ei finfin uke! : )
 
Hehe, denne var fin! ; )
 
Klem Hilde


2 kommentarer:

  1. Hei
    Flott blogg du har. Jeg har brukt din oppskrift på baggy lue med opphøyde staver, har lagt den ut med link i min blogg og at det er din oppskrift.
    Resultatet kan du se her http://villevesten.blogspot.no/2012/10/heklet-baggy-lue.html

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig omtale! :-) Ønsker deg en fortsatt fin uke! :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥