14.10.2012

Småplagg til små ører

 
Hjelp, så fort tiden går! Har allerede hatt en uke med høstferie og en arbeidsuke siden sist. Produksjonen går jevnt og trutt her, men bloggingen er litt mer uregelmessig. ; )
 
Jeg har snart strikket ferdig 3 Skappelgensere, men sniker inn noen småplagg innimellom.
 
I høstferien fikk jeg treffe min nyankomne nevø for første gang. En nyyydelig gutt som selvfølgelig smeltet tantehjertet. Han fikk to heklede luer som jeg håper kan holde ham varm utover høsten og vinteren.
 
 
 
En lue med pyntebrem, knapper og øreklaffer. Jeg fant inspirasjon til denne på Ravelry, men lagde min egen oppskrift. Heklet i ull og med heklenål nr. 4.
 
 
 
 
Denne er lyseblå og er heklet med opphøyde staver. Jeg synes det gir en tøff struktur. Jeg har brukt ullgarn, heklenål nr. 4 og egenkomponert oppskrift.
 
Storebror i flokken fikk nytt monsterpannebånd, han har allerede vokst seg ut av de jeg tidligere har heklet til han. Godt det er kommet en lillebror som kan overta dem. : )
 

Hmm, dette bildet snudde seg ved opplasting. Jaja, det får gå. Pannebånd i ull, heklet med halvstaver og fastmasker. Monster er brodert på.
 
 
 
Ny uke, nye muligheter! Kos dere med den og takk for at du kikket innom! : )
 
 
( Glem at det er mandag ; ))
 
Klem Hilde


4 kommentarer:

  1. Heldige tanteunger som har en så stødig og flink hekletante; nydelige luer og pannebånd!
    Her er høstferien over, så nå går det vel i ett til jul:))
    Ha ei god og ny uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Skal si du er produktiv. Flotte luer og pannebånd. Får vi se noen skappel gensere også? Jeg holder også på med en, men smetter i mellom masse småting så det tar tid.
    Ønsker deg en flott ukestart.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Du verden, så produktiv du er! Kjempefine heklaluer, morsom teknikk på den lyseblå! Enig med deg; tida går så fort at man henger nesten ikke med i svingene! Ønsker deg ei fin-fin ny uke! :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nytt tantebarn! Så fine luer du har stri.kket til han- godt at du ikke glemmer han som er blitt stor så han også får noe nytt :)
    Ha en fin uke!
    klem fra Sissel

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥