02.10.2012

Høstferie og strikkeprosjekter


Ahhhh, endelig er den her- HØSTFERIEN! Som lærer kan man ikke skryte på seg verken høy lønn, flust med frynsegoder eller forutsigbare dager. Men et av godene med yrket vårt, er ferier. Litt ekstra tid til å gjøre hyggelige ting. Som å dra til Oslo for å besøke sitt nyankomne tantebarn med familie, shopping, kafeliv, turer med Bailey og håndarbeid såklart!
 
I dag har vi hatt en herlig og forblåst tur langs strendene. Sola skinte faktisk også!
 
 
 
 
 
Jeg har mange prosjekter gående, og bilder kommer etter hvert som de blir ferdige. ; ) Jeg har Skappelgenser X 3 på pinnene. Butikken gikk tom for garn, og mens jeg ventet begynte jeg på en ny, og enda en ny.
 
Jeg har fått garnpakke fra Tyrkia, og moro å få testet dette ut. Jeg bestilte onsdag kveld, og fredag kl. 13 var garnet på døra. Fantastisk! : ) Jeg er veldig fornøyd med garnet, og venter nå på en pakke med alpakka- garn. : ) Bestilling kan gjøres HER.
 
I tillegg har jeg heklet gaver til den nyankomne prinsen. Jeg har enda ikke truffet ham, men nå er det heldigvis like før. : )
 
 
 
God høst(ferie)uke og takk for besøket!
 
 
Klem Hilde


6 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder, og det høres virkelig ut som du skal kose deg i høstferien. Her må vi nok vente ennå en uke og ungene har bare tre dager. Jeg og mannen klarte bare å få til en dag,, men da blir det iallefall en lang helg. Gleder meg!
    Kos deg med pågående prosjekter, gleder meg til å se bilder etterhvert.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Hørest ut for at du har gode planer for høstferien! Nyt! :-)
    Jeg har ikke høstferie, men har langfri i helga og vi skal på besøk til vennepar i Trondheim. Vi gleder oss! :-)

    SvarSlett
  3. Hei,

    Så mange morsomme sitat om garn du har:)

    Takk for tips til garnsiden. Har du bestilt garn til Skappel- genseren derfra? Hvilken garntype vil du evt. anbefale herfra?

    Ha en forsatt super høstferie:)

    SvarSlett
  4. Høstferie nå jeg;)
    Må få høre om det tyrkiske garnet, hører flere skryter av leveranser derfra..
    Søtnos på slutten her:))
    Ha ei god uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, ser ut som du har hatt en fin høstferie:-) Legger meg til som følger av den koselige bloggen din. Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så flink du er til å strikke! =) Jeg lurte på om du kan si nøyaktig hvilken garntyper du brukte til Skappelgenseren fra den tyrkiske nettbutikken. Har tenkt å bestille, men er så usikker på hvilke som er riktig. Håper du har tid til å svare =)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥