04.10.2009

HEKLET BARNEPONCHO OG BABYSMEKKE

Jeg har heklet noen flere babysmekker siden sist, det var raskt og enkelt, og fin avkobling til andre prosjekter. Den siste smekken ble pyntet med en bølgekant, og en blomst i det ene hjørnet. Den fungerer både som smekke, og en liten pyntehals/ tørkle.




På de andre smekkene har jeg kun heklet med fastmasker. Denne gangen varierte jeg mellom fastmasker og staver. Bølgekanten er laget med tre fastmasker i samme maske, en fastmaske i neste maske osv.

Knappene har jeg kjøpt hos Panduro, synes de var kjempesøte : )


I løpet av høstferien har det blitt litt opprydning rundt omkring, og jammen dukket det opp endel uferdige hekleprosjekter, blant annet en heklet barneponcho. Den skal jeg prøve å få ferdig snart. Jeg synes fargene er så varme og fine, og gjør seg bra nå om høsten.


Jeg husker at rødt og rosa sammen tidligere var fy-fy, men jeg synes nå det er ganske stilig. Av og til iallefall ; )

>

Nå er det sovetid! Ny uke, nye muligheter- bruk dem! : )


2 kommentarer:

  1. Rødt og rosa er faktisk ganske herlig og frekt! Har ei slik kåpe og den lyser opp i vintermørket;)
    Flotte ting du har laget!
    Ha ei herlig uke, jeg iler på jobb..klem;)

    SvarSlett
  2. hei :)
    Så moro at du vil være med på konkurransen min og være følger! ;) Kjempe artig!
    Så flink du er!Skulle ønske jeg var like flink.. Rødt og rosa er veldig fint sammen det!;)
    Ha en kjempe fin søndag!! klem klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥