08.02.2010

Hjerter og hekling


Noen nye hekleprodukter er ferdige for avlevering.

Her har jeg heklet to kjoler med hjerte. Den ene er tovet, den andre er ikke. Det synes visst ikke så godt på bildene. Kjolene er heklet i ull, og oppskriften ble til på veien.


Vinteren er ikke over enda! Det ligger ennå masse snø, og dagene er enda iskalde. Det er bare å fortsette å lage vinterprodukter, med andre ord:





Votter i tykt ullgarn og med hjertepynt. Oppskriften ble til på veien.





Baggy heklelue med blomsterpynt. Denne har fått litt vaffelmønster i bunnen, men det synes ikke så godt på bildet.





Nok et par pulsvarmere. Kan vel aldri få nok av det? ; )

Disse produktene er nr. 17, 18, 19, 20 og 21 i år.

Jeg har kjøpt en kjekk liten ting. Ser dere hva det er??



En massasjeball! : ) Den vibrerer, og er genial til skuldre og nakke! : )

Ønsker alle ei strålende uke! : D


Klem HildeP.

9 kommentarer:

  1. Herreli så utrolig flink du er :)
    De var jo så nusselige de kjolene:) Åhhhhh...
    Må være gøy å være så flink!! :)

    Morro du blir med på min konkurrane:)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Du er bare helt rå! Kjempefine plagg! Men husk og slapp av litt også,, så du trenger massasjebalen minst mulig;)
    Ha ei fin uke og klem;)

    SvarSlett
  3. Knall flotte kjoler!!!
    og den massasjeballlen skulle jag ha hatt selv i dag!!!

    Ønsker deg en fin uke og kom gjerne og bli med på GIVE AWAYEN min!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  4. for noen nyyydelige kjoler!!! hvor langt opp i str går de? og den lua var digg-love it<3<3
    ha en flott uke;)

    SvarSlett
  5. Den lua var utrolig kul!! Må ta en tur in å se på tingene dine:) Kjolene var kjempe søte!!
    Du er flink må jeg si!! Det er så koselig med hjemme laget!!
    Ha en fin uke!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  6. Var inne å titta på tingene dine!! Masse flott:)
    Jeg skulle gjerne hatt en sånn lue som du har over her jeg!! Gjerne i den fargen:) Den likte jeg godt. Den lå ikke inne der,så hvordan skal jeg bestille den?
    Klem Mona

    SvarSlett
  7. Hei.Kjempe fine hekleting.Du er kjempe flink og rask.Nydelige farger.Søte heklablomstrer.Ha en kjempe fin Tirsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  8. Guri så utrolig fkink du er!!!
    Lua var jo så utrolig stilig!!
    ha en flott dag :)

    SvarSlett
  9. Deilig å bli vartet opp ja :)
    Og den sausen burde du bare prøve:)
    Helt nydelig :)

    Ha en flott tirsdags kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥