02.02.2010

Nydelige linprodukter!

Nå kan dere finne nydelige linprodukter i nettbutikken min, KEEP WARM ♥.

Linproduktene er eksklusive og i god kvalitet, og er kjøpt fra Litauen. Det var ei skolevenninne som tok kontakt angående disse produktene, og sammen har vi nå startet salg. : )


Linputer med broderi og duft av lavendel:








Linkurver, som kan brukes på begge sider:








Koppehånkle/ brikke med ugler eller katter:






Linløper med nydelig broderi:





Du kan se flere produkter i nettbutikken min.

Løp og kjøp! : D



Ønsker alle ei flott uke i en ny måned! : )


Klem HildeP.

3 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine ting.Elsker lin.Har nå bestilt meg hvitt Linstoff.Gleder meg til det kommer.Ha en kjempe fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert da .. :o) Må vel innom butikken din og se litt mer ...

    Ha en flott tirsdagskveld :o)

    SvarSlett
  3. Åjj så mye fint. Nettbutikken din blir neste stopp:) Ha en videre fin kveld.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥