11.09.2012

Heklet kanin- med LANGE ben!


Jeg tok en liten pause fra Skappelgenser- strikkingen, og har gjort ferdig en heklebestilling. Gøy med bestillinger, men nå håper jeg å bli ferdig med genseren før det kommer nye. : )
  
Bestillingen var blant annet en langbent kanin. Artig å hekle kosedyr, selv om det er litt tidkrevende. : )
 

 
Kaninen er heklet i bomullsgarn og med heklenål nr. 4.
 
 
Oppskriften er egenkomponert. Jeg skriver nesten aldri ned oppskriftene, de blir til på veien, og derfor lager jeg sjelden to like produkter.
 
 
Kaninen er stappet med vatt fra en pute, og knapper gjorde seg som øyne.
 
 
Bestillingen er avlevert, så nå håper jeg bare mottakerne blir fornøyd. Alltid litt spennende å hekle på bestilling.
 
Nå blir det endelig strikking her, og 71 gr. nord reprise! Bailey har flata ut etter en god kveldstur : )
 
 
Hehe, nemlig! ; )
 
Klem Hilde
 

6 kommentarer:

  1. Ååå, så nusselig kanin! Tenker mottakeren ble fornøyd!!
    Ha en fortsatt fin kveld! :-)

    SvarSlett
  2. Åååå så søt den kaninen blei:))

    SvarSlett
  3. Den ble virkelig søt!
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Hei! Hekler du på bestilling?
    Mvh Gunn Mary

    SvarSlett
  5. Heisan! På nettbutikken min kan du legge inn bestillinger. : ) http://epla.no/shops/keepwarm/

    SvarSlett
  6. Jeg prøvde å sende deg mld der, men man måtte logge seg inn? Her er iallfall link til oppskriften på kosinus. Kan du gjøre tette til jul og evnt for hvor mye?
    http://strikkelilla.blogspot.no/2012/08/kosinus-oppskrift.html?showComment=1354658230423

    Mvh Gunn Mary

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥