20.09.2012

Trøst for garnsamlere

 
Jeg innrømmer det så gjerne. Jeg har ALTFOR mye garn! Kommer jeg over et garnkupp, er jeg et lett bytte. Det er sikkert flere som kjenner seg igjen.
 
Har du noen som klager over ditt overdådige garnlager, klager over at garnnøster dukker opp i alle rom eller kommenterer at du kjøper aaaaaltfor mye garn???
 
Her har du alle de "fornuftige" argumentene du trenger, om du skulle være så uheldig å møte på garnmotstandere eller noen som virker truende på garnlageret ditt. ; )
 
 
Snart helg- fantastisk!!! Og god tid til å boltre seg i garnlageret! ; ) Kos dere! : D
 
Klem Hilde
 


3 kommentarer:

  1. Det er absolutt herlig å ha litt garn på lur. God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Garn må man ha!! :-) Og det er jo veldig mange gode grunner til det, som du er inne på!
    Ha ei fin-fin helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥