13.09.2012

Myk og varm baggy lue


Baggy lue heklet på bestilling.
 
 
Luen er heklet i ren ull og med opphøyde staver.
 
 
Oppskriften er egenkomponert.
 
 
Opphøyde staver gir fin struktur. : )
 
 
Luen starter med fastmasker og økning til ca. ønsket størrelse. Resten av lua består av staver/ opphøyde staver. Kjekt arbeid som er gjort på et par kvelder. : )
 
( Beklager dårlig bildekvalitet. Slik blir det når man MÅ ta bilder på kvelden, før avlevering.)
 
Luen er behagelig å ha på, og mine er mye brukt! Snart på tide med en ny til meg selv også. Men først: Skappelgenseren skal strikkes ferdig.
 
I morgen er det fredag. Denne uka er den etterlengtet kjenner jeg! Kos dere med helg og takk for alle koselige besøk og kommentarer! : )
 
 
True! : )
 
Klem Hilde
 


4 kommentarer:

  1. Stilig lue!! Opphøyde staver har jeg ikke hørt om, men det så ihverfall flott ut!
    Kos dæ masse i helga og..
    Ha en fin ferd mot helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så stilig lue! Kanskje du kan vise oss hvordan du hekler opphøyde staver? Kjekt med nye hekleteknikker :)
    God helg til deg!
    klem fra Sissel

    SvarSlett
  3. Kjempetøff, men hvordan hekler du opphøyde staver?
    klem fra Christina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥