26.01.2010

Mye lekkert å finne på en ullvarefabrikk!


Før jul var jeg på besøk på Sjølingstad Ullvarefabrikk med klassen min. Der produseres både garn og tepper, og alt som hører ull til. Masse lekkert garn i alle slags farger, og masse ny lærdom i samme slengen. : )



Her er det mye å velge i! : )










Vi fikk følge hele prosessen, fra ull til garn. Her er det vår dyktige omviser, min kjære kusine, som forklarer hvordan det hele går for seg. : )



















Fabrikken er blant annet kjent for å lage noen utrolig flotte pledd! : )













Alle fikk laget hver sin filtengel. De ble riktig søte! : )




Her er hele englekoret samlet!

Vi hadde en topp dag, og det ble en fin juleavslutning for klassen.

Vil du lese mer om Sjølingstad Ullvarefabrikk, finner du litt info HER.

Nå er det snart håndballkamp, kos dere og HEIA NORGE!!!

Klem HildeP.

3 kommentarer:

  1. Her var det mye lekkert, og dette må ha vært en toppdag for dine små. Enn å få lage sike flotte engler! Kjempefint!
    Ha ei fortsatt fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Spennende besøk .. og så søte engler da :o)

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  3. Hei.Takk for titten.Dær skulle jeg ha vært.Kjempe mye fint garn og tepper.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥