03.11.2009

FILMANBEFALING OG ETTERLYSNING

Om du skal se en MORSOM film, anbefaler jeg deg å se The Hangover!



Du får deg garantert en god latter. Jeg har sett den FLERE ganger, og ler like mye hver gang. Jeg er ikke overbegeistret for "overmorsomme" komedier, som filmer med Jim Carrey osv. ( to much), men denne stiller i en klasse for seg selv. Underholdende fra begynnelse til slutt. Ekstra morsomt er det å se forvirra mannfolk på tur ; ) ANBEFALES!



Så en liten etterlysning: Er det noen som har tips til gode interiørbutikker på nett, gjerne utenlandske ( spesielt USA). Jeg ser at endel bloggere selger ting fra bl. a USA på nettbutikkene sine, og jeg kunne tenke meg å ta en titt selv. Har leitet rundt, men finner ikke noe passende. Leter etter butikker med skilt, lysestaker, pyntebånd, stoff, sjablonger osv. TIPS MOTTAS MED TAKK!

Ha en flott tirsdag everybody! : )


3 kommentarer:

  1. Hei.Tusen takk for tipset for filmen.Liker gått komedier.Jeg vet ikke så mye om handel på nette.Men skal du bestille eks stoff fra USA så må det ikke koste åver 200 kr for da blir det veldig dyrt...som jeg har hørt...Har ikke gjort det selv.Ha en riktig fin Tirsdagskveld.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  2. Hei Hilde.
    Bra med et filmtips i dette rufseværet. Har du fler tips - mottas med takk. Har du sett denne mange ganger må den jo absolutt være verdt å få med seg.
    Elisabeth

    SvarSlett
  3. Heisann du :)

    Jeg har bare handlet litt foreløpig fra usa, vet ikke enda om jeg kommer til å handle mer fra de, de tinga jeg har kjøpt er ei dame som maler :)'

    Så får de etterhvert om jeg skal handle fra henne, eller finne noe anna, er jo dyrt å sende med toll og frakt og alt:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥