27.11.2009

Heklede pulsvarmere

En stund siden sist, tiden flyr! Men litt hekling har det blitt, på tide med en liten oppdatering her nå. Jeg har heklet endel pulsvarmere den siste tiden, og har allerede solgt noen par. Pulsvarmerne er heklet i mykt ullgarn i deilige pastellfarger. Oppskriften er egenkomponert.



Det blir nok noen pulsvarmere i ulike varianter i julegavene i år. Godt og varmt, og pynter opp antrekket.



Takk for alle koselige hilsner jeg har fått i det siste! mange har også meldt seg på førjuls- giveawayen min, moro! Så har du ikke meldt deg på, bli med her! : )




I helga blir det rydding og storrengjøring. Det skal klargjøres for adventspynting, her skal det bli lilla og søte engler i hver en krinkelkrok. I morgen er det klart for jentekveld med kjasing, god mat og vin, koselig!



Ønsker du å kjøpe pulsvarmere, besøk nettbutikken min KEEP WARM ♥



Ønsker alle ei nydelig adventshelg, stress ned og kos dere! : )




7 kommentarer:

  1. Hei Hilde, så flott bloggen din har blitt!!
    Flotte pulsvarmere!
    Ønsker deg ei god adventshelg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fine pulsvarmere :D
    Kos deg på jentekveld.
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Kjempefine pulsvarmere du har laget i deilige farger! Koselig blogg du har!

    Takk for titten!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei.Så koselig du har fått det på bloggen din.Hvordan gjør du det for å få noe på sia av bloggen.Har prøvd men får det ikke til.Kjempe fine pulsvarmere.Så flink du er som lager mønster selv.Er helt måløs.Ønsker deg en riktig fin Førjulshelg.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  5. Jøje meg så produktiv du er, og så fine pulsvarmere du hekler!! Og lay-out'en på bloggen din har blitt skikkelig fin!!

    Ha en fin adventshelg! Gro :-)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Takk for koselig helsing!
    For en nydelig blogg du har, du lager så mye fint.
    Disse pulsvarmene var så lekkre.
    Ønsker deg en nydelig advent,klem Hanne

    SvarSlett
  7. Dette var lekkert.. har ikke prøvd meg på slike men håper jeg kan pusle litt i jula med håndarbeid..

    ha en riktig god 1.søndag i advent..

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥