10.09.2009

VINNEREN ER KÅRET!

Tusen takk til alle som deltok på min GIVE AWAY! Mange hyggelige kommentarer, og dere har flotte blogger hele gjengen, moro å følge dere! Telleren min er bikket 12 000, litt fortere enn ventet, men det var moro. Trekningen er derfor foretatt, og vinneren er kåret! : )


Vinneren ble:


Vinneren ble altså denne kreative bloggeren:

http://lavendarroom.blogspot.com/

GRATULERER med seieren! Min GIVE AWAY- pakke kommer snart i posten til deg! Send meg adressen din til hildepedersen1@live.no, så er pakken straks på vei! : )

Takk til alle som deltok! Ønsker dere en skjønn kveld! : D



3 kommentarer:

  1. Åh!! Tenk at jeg vant!:):) har sjelden vinnerlykke, nå ble jeg superglad! Tusen takk Hilde:) skal sende mail med engang, så gøy, elsker overraskelser!

    Ha en finfin helg,
    og igjen takk! Så gøy å oppdage ny blogg OG vinne give away.

    Klem Julie Helen

    SvarSlett
  2. Grattis med så mange besøk, og grattis til vinnerne.

    God helg!!!

    SvarSlett
  3. Hei! Gratulerer med mange besøkende :) Synd jeg ikke oppdaget bloggen din tidligere ;) Men tusen takk for hilsen og gode råd inne hos meg! Det hørtes smart ut, og jeg skal surfe masse videre på leting etter tips.

    Så fin blogg du har! Nå skal jeg bla meg litt videre i den :) Ha en fin kveld! klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥