13.08.2009

ALTFOR MANGE PROSJEKTER PÅ EN GANG!

Noen som kjenner seg igjen i overskriften???

Jeg har hatt maaaange uker med ferie! Hvorfor setter jeg i gang med en hel masse like før jeg begynner å jobbe?? Litt tullete, men skal nok komme i mål. Får skylde på at jeg plutselig ble inspirert av mange av bloggene jeg har tittet innom.

Jeg begynte med å spraymale en tønne. Det ballet på seg, og fortsatte på rammer, blomsterkrukker, mugge, serviettholder, bilder osv. osv. Så nå ligger det fremdeles i tørkeposisjon, klart for å komme på plass igjen. Her er noen av tingene som har blitt lyse:











I tillegg begynte jeg å hekle på et babyteppe. Det er på gang, men langt ifra ferdig. Så hadde jeg en konkurranse gående her, og vinnerne skal få en hekla lue hver. Derfor må babyteppet få en liten pause, for nå må luene bli ferdige, så de kan sendes til vinnerne.

Idag begynte neste prosjekt, nemlig hekkplanting. Det tok lengre tid enn jeg hadde tenkt! Hekken skal plantes i en skråning, og jeg måtte derfor spa en hel masse. Jorden var full av stein, røtter og masse ugress. Måtte derfor spa alt dette bort. Må i tillegg kjøpe masse jord og fylle på med i morgen. I tillegg skal jeg på jakt etter hagemøbler i morra. Hvite hagemøbler i tre står på ønskelisten. Tips til hvor de har noen lekre??

I tillegg er det endel andre småting og rydde- og sorteringsarbeid som er påbegynt, og venter på siste finish. Og midt i dette har jeg begynt å jobbe igjen. JADA! Det er vel prisen jeg må betale for en lite effektiv ferie, med prioritering av HELT andre ting.

MEN jeg kommer i mål til slutt. Det ble bare litt mye på en gang nå, og da har det en tendens til å flyte over på alle kanter. Godt det snart er helg, så jeg kan få orden på kaoset igjen!!! Uansett er det gøy med litt prosjekter og forandring. Men det gjelder å ikke ta seg vann over hodet, og gjøre alt på en gang. Kommer helt sikkert aldri til å skje igjen. : P

I helga blir det VAMP- konsert, yuhuuuu!! Norges beste gruppe. Blir spennende å se dem med ny vokalist. Det blir en fin avkobling ( og unnskyldning) til alle uferdige prosjekter! : )))




Ønsker alle som er innom ei fabelaktig helg, med eller uten prosjekter!!!


Hvilke prosjekter holder DU på med for tida forresten? Legg igjen tips om bloggen din, så jeg kan ta en titt, og få ideer til noen nye prosjekter! ; ))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : )

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge kommenter som anonym, og skrive navnet ditt under innlegget.

Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥